måndag 11 november 2013

Tjoohooooo! :D

Åååh, jag är i extas! :D
Tävlingen igår gick så himla bra! Det var min och Jantars första lokala tävling (vi var på en klubbhoppning för 2,5 år sen). Vi startade i en 0,90m clear round och han bara gjorde det så himla lätt! När vi klev in på banan så kände jag att han taggade till, underbar känsla! Det blev en felfri runda och en rosett! Är typ gladare än någonsin när det gäller tävlingar. Av alla rosetter jag har plockat hem med hästarna genom åren så är det med Jantar det känns mest :) För det är med honom jag har kämpat mest! Det börjar bli dags att hänga upp rosetterna på väggen. Det funkar liksom inte att lägga ner dom i lådan :P

Superduperkram! /En glad tjej

Innan uppvärmning. Vi var ganska lugna båda två faktiskt :)

Detta har vi kämpat för! Underbart med resultat!


Rosettlådan. Här i kan man skymta att jag var "den eviga tvåan" på ponnytiden :P Bara en massa blåa rosetter. Den lila fick jag med Jantar för länge sen :) Nu ska dom upp. Vet dock inte vart, men här kan dom inte ligga och damma.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna :D