måndag 22 september 2014

Det är inte varje dag man får en blågul med två uteslutningar

God morgon!

Igår gick omgång 2 i division 2 i Lenhovda och man skulle väl kunna säga att Nybro-ryttarna briljerade! Jag fick en plats i laget tack vare min dubbelnolla i förklassen och i lagklassen vann vi! Är jätteglad för det! Dock blev jag utesluten i lagklassen i både grundomgången och omhoppningen så jag bidrog inte till någonting :P Tråkigt som bara den.

Min egen känsla för gårdagen är hemsk. Dubbelnollan i förklassen kändes inte alls bra. Jag fick kämpa mig över varje hinder och hade inte alls hästen med mig. I lagklassen när vi stannade ut oss tyckte jag att Jantar bara var dum. Men i omhoppningen förstod jag att något var galet. Då ville han inte ens galoppera och självklart tog vi oss inte igenom den banan heller :( Precis såhär kändes Jantar i somras när han hade ont i ryggen så denna gången är det nog inga dumheter :(

Kiropraktorn kommer redan idag så jag hoppas att det ska bli bra snabbt. Men jag är sjukt ledsen att rygg-grejen verkar vara återkommande.

Kram /Sara

Är så stolt över laget. Malin, Frida och Petra är riktiga ankare i laget. Dom sätter snygga rundor jämt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna :D