måndag 5 oktober 2015

Vart var jag?

God kväll!

En hel vecka sen jag kikade in här.

Hästarna går nu in om kvällarna och mår prima! Jantar blir sakta men säkert piggare ju kallare det blir. Det är bara att vänta ta ut honom. Träningen i torsdags gick både upp och ner. Först ner, sen upp. Men jag får ta på mig det mesta eftersom jag tydligen har glömt bort hur man rider. Jag kände mig lite som en heffaklump som helt hade tappat rytmen uppe på lilla Jantar. Hoppning är en färskvara, det kan man lugnt säga - men jag lovar att skärpa till mig!

Div 2-laget fightades på Udden i söndags, kom tvåa och tog sig till final. Sååå bra! Finalen går i Vetlanda och då tar vi med Jolien som äntligen är fit for fight :D

Tyvärr hann jag inte se laghoppningen eftersom jag var tvungen att susa iväg till jobbet för bodypump. Tänker inte missa finalen så den har jag tagit ledigt för! BPn igår gick dock sjukt bra. Jag börjar känna mig stark och säker så det kändes skitbra och jag var jätteglad hela kvällen ;)

Har nästan glömt nämna att vi hade öppet hus på Malkars i lördags. Det var en supertrevlig dag där vi visade upp våra pass och alla som ville fick prova. Kul också att träffa alla härliga kollegor under en och samma dag :)
Nu ska jag sova, har mycket på agendan imorgon.
Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna :D