måndag 12 oktober 2015

Hallå måndag!

Hej allihop!

I helgen var vi och kikade på en ny häst. En d-ponny. Vi har letat efter en c-ponny att ha på foder till Amelia men har inte hittat någon. Sen har vi velat fram och tillbaka över om vi ska köpa en - men tillslut har vi kommit fram till att: Nej, vi köper ingen c-ponny. Det är mycket pengar och det är en kort period man har den mellanstorleken på ponny. Så vi har tänkt om helt enkelt.

Istället för att köpa en c-ponny så får Amelia ta över finaste, bästa, underbaraste Jolien <3 Med Jolien gör det inget om ryttarens ben inte når nedanför sadeln för hon gör allt man vill ändå :-*  Sen är planen att vi köper en lite "tuffare" ponny till Elise. Så nu var vi då alltså och tittade på en ponny som vi fick tips om för någon vecka sen. Också en äldre dam men med väldigt mycket power i! Det kändes helt rätt när vi såg den så om allt går som det ska så köper vi den :)

Har också hunnit med en hel del träning i helgen. I lördags morse provade jag på Cross escape. Innan frukosten och allt. Det var ju typ det roligaste och mest effektiva jag har gjort. Superkul. Det blir definitivt fler sånna pass. Har ni inte provat det så gör det! :D Igår hade jag också mitt pump-pass som vanligt. Det var många deltagare som var med och då blir det ju extra roligt. Är jättenöjd med min träningshelg.

På lördagskvällen hade vi tjejkväll, Stina, Elin, Matilda och jag. Det var så himla mysigt. Mer sånt!

Kram!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna :D