tisdag 15 september 2015

Några to-dos avbockade

Hej!

Idag har jag bockat av lite saker på min to-do-list när jag ändå har varit ledig.

Jag har
- Lappat och lagat Jantars och Cazaros hage ORDENTLIGT efter deras flykt ut på byn. Blir galen på min häst snart (för självklart är han i täten när sånt händer). Detta tog typ halva dagen.

- Fyllt på vattentunnan.

- Longerat Jantar.

- Flyttat Cassis och Jolien.

- Städat foderkammaren och tvättat ALLA mina schabrak.

- Städat huset.

Dagen avslutades med inget mindre än en lyxig middag här hemma med hjärtat. En helt vanlig tisdag.

De närmaste dagarna (förutom jobb) blir det att öva in nya bodypump releasen som släpps på Malkars alla gym på söndag. Det blir kul :D

Och på fredag åker jag och Magnus till Kosta för att gå på spa och få massage :)

Kram

1 kommentar:

Kommentera gärna :D