fredag 18 september 2015

Hoppträning i slow motion

God morgon! Eller förmiddag :)

I alla år som jag har haft Jantar så vet jag utan och innan hur han funkar.

Nu är det pälssättningstider och han hatar det!

Han blir trött, sur och orkeslös och det har visat sig på de senaste ridpassen sen en vecka tillbaka. På hoppträningen igår gjorde han inte ett endaste fel. Allt rullade på och han gjorde allt han skulle - men i slow motion och utan den där gnistan som han brukar få just i hoppning. En stor eloge till honom som bara biter ihop och gör det man ber om.

Om bara en liten stund åker jag och Magnus till Kosta Boda Art Hotel för en spa-dag :) Vi börjar med massage, sen blir det lunch och chill vid den fina poolen. Det ska bli såååå skönt. Innan vi åker hem går vi nog en sväng på outleten också.

Nu har jag en (nästan) helt ledig helg. Känns konstigt! Jag har bara ett BP-pass, annars vet ja inte riktigt vad jag ska hitta på. Vad ska ni göra i helgen? :)

Kram!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna :D