lördag 19 september 2015

Lördagens agenda

Hej och god morgon!

Sitter i soffan och kollar på nyhetsmorgon med en stor kopp kaffe. Det finns inget mysigare sätt att starta helgmorgonen med tycker jag.

Spadagen igår var heeeelt fantastisk. Massören jag var hos var sådär superstark och tog i som jag gillar. Känner mig genomarbetad i kroppen och det var den känslan jag ville få. Känner mig fortfarande mör :)

Högst upp på agendan idag står ridning. Men innan jag kan göra det måste jag åka in till Hööks och köpa ett par nya stigläder. Dom gick ju av på träningen i torsdags - tur det inte hände på en tävling :P

Efter ridningen behöver jag nöta bodypump 95. Vi har release på det imorgon eftermiddag och då vill man att det ska sitta som en smäck.

Trevlig helg på er! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna :D