måndag 12 maj 2014

Total lycka efter klubbhoppningen :)

Jag är löjligt glad efter klubbhoppningen igår där jag och Jantar vann både 0,90m och 1m! För mig är detta stort! För ganska exakt ett år sen kämpade jag med lastningen med Jantar, och en dag när vi skulle försöka ta oss till en pay and jump så kastade han sig så hårt så att han flög ut baklänges ur transporten, landade på rygg och gjorde någon form av bakåtkullerbytta på backen. SJUKT OTÄCKT! Så det är alltså därifrån vi har jobbat och saaaaakta men säkert tagit oss hit där vi är idag. Jag är sååååå lycklig för att allt fungerar bra nu och alla framsteg är stora framsteg för oss! Älskade häst! <3

Lägger ut filmer i nästa inlägg så jag avslutar detta med bilder :)

Såklart nöjd med en vinst!

Total lycka och lite chockad efter ännu en vinst, haha!

Kram! /Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna :D