fredag 23 maj 2014

Sovmorgon och träning på gräs

Heeeej och hååå vad jag sov länge idag. Hästarna går ute dygnet runt nu, så helt plötsligt behöver man inte stiga upp kl 7 på sina lediga dagar. Känns sjukt konstigt :P Första natten var jag jättenojjig och låg och undrade om det verkligen var okej att ha dom ute "redan". Lätt att glömma att "mina" älskade hästar faktiskt är djur ;) Haha! När man är van att ta ut och in hästarna varje morgon och kväll så känns det lite tomt att inte göra det.

På träningen igår hoppade vi på gräsbanan. Det var första gången vi gjorde det och det var SÅ kul, och härligt att få komma ut när det är sånt sommarväder :D Jantar gick kanonbra, så nu känner jag mig redo för tävlingen som går på gräs den 8 juni :)

Idag har jag träningsvärk. Och jag utgår ifrån att hästen har det också (eller inte :P) så det får bli en skogstur innan jobbet.



Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna :D