söndag 4 maj 2014

Söndagen den 4 maj

God morgon (läs förmiddag)!

Idag ligger jag och bara slappar i soffan. Det händer alldeles för sällan nu för tiden!

Igår var Elin och Henry här. Det var toklänge sen vi sågs så det var extra kul att träffa dom :D Elin och jag bestämde att vi ska ta en shoppingtur till Hööks imorgon. Där är det sjukt svårt att inte spräcka sin budget, haha! Men man lever bara en gång.

Hoppträningen i torsdags gick helt awesome rakt igenom. Jantar gjorde allt rätt, precis allt. Han var riktigt taggad och sög verkligen tag i hinderna jag visade honom. Hoppade stort, hoppade runt... Det var till och med så att jag fick ta förhållningar in i kombinationen istället för att jaga på honom. Så skön men konstig känsla när det går SÅ bra... Man kämpar och kämpar och tycker att man inte kommer någon vart och sen en vacker dag så stämmer allt och man bara undrar hur det hände :P Lite komiskt! Det är det som har hänt nu och jag blir så lycklig!

Det får avsluta detta inlägget helt enkelt!
Kram! /Sara


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna :D