söndag 25 maj 2014

Första träningen på gräs - film

Heeeej! Det blir mycket film här nu, men vad tusan! Hoppas att det ska underhålla någon ;) Jag lär mig iaf otroligt mycket av att själv få se hur jag rider. Jag är MYCKET självkritisk, men det kan behövas om man vill komma någon vart :D Har jag förresten sagt att vi har lyckats få ihop ett hästlag i division 2 till hösten!? Längtar sjuuuukt mycket dit redan. Det betyder också att jag måste höja mina mål för i år, eftersom sista deltävlingen går i 1,05m. Mitt mål har varit att rida felfria rundor och placeringar i 1m (vilket vi har uppnått) men nu är målet 1,10m innan året är slut. Jag älskar att jobba mot nya mål :D Jantar är också väldigt jämn nu. Han känns nästan alltid pigg och positiv och just nu känns det som att han gör allting väldigt lätt för mig <3 

Filmer från senaste träningen:



Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna :D