söndag 30 november 2014

Första advent

God morgon!

Idag sov jag länge i mina mått, 9.30! Men det kändes som att solen redan var på väg ner igen när jag tittade ut genom fönstret. Dagarna är inte långa nu och man får verkligen planera sin dag för att hinna med saker och ting innan det blir mörkt.

Idag tänkte jag att jag skulle hinna rida innan det blir nattsvart ute. Jag kommer inte ens ihåg när jag tog en skogsrunda sist, så det får det bli nu när solen är framme. Sen tänkte jag julpynta men det kan vänta tills det blir mörkt :) Det kan bli mysigt!

I torsdags var vi iväg på träning. Den gick inget vidare direkt. Jantar var stel som ett kassaskåp och det kändes som att vi var tillbaka på absolut ruta ett! Trist! Men jag har bara mig själv att skylla för jag har inte ridit regelbundet de senaste två veckorna. Som tur är är det ändå alltid roligt att komma iväg på hoppträningarna, för man får ju träffa sina träningskompisar och ventilera om allt mellan himmel och jord :)

Bjuder på en två år gammal bild på flocken, Cassis, Gevaldi och Jantar.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna :D