lördag 5 juli 2014

Vila för min prins

Hej!

Jantar och jag har känts på topp den senaste månaden men NU har oturen hittat oss också. Såklart. Man kan ju inte rida på en våg i all evighet? Har märkt de senaste ridpassen att Jantar inte är riktigt fräsch. Han har gett allt men jag har känt att något är fel. Kände igenom honom i torsdags och när jag drog handen över ryggen så svankade han halvvägs ner till golvet. Uuuuuuusch! Han är inte halt så jag hoppas och tror att det går över snabbt. Men ändå :( Så nu har jag skrittat honom och masserat honom sen dess och nästa vecka kommer Hasse och kurerar honom. Missar tyvärr träningslägret och det är ju skittrist.

Längtar bara till han blir bra i ryggen för det är ju en del av ens liv som försvinner när man inte kan rida.

Bjuder på en bild på mina nya benskydd från Ullared. Love them :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna :D