torsdag 3 juli 2014

Totalfiasko på pay&jumpen

Hej! 

Gårdagens pay & jump i Kristvallabrunn blev ju inte alls som jag hade tänkt mig. Det hade regnat och haglat hela dagen men precis när vi åkte så kom solen fram och det blev jättevarmt och skönt. Vilket flyt tänkte jag - tills jag och Lisa kom fram och såg att halva banan låg under vatten :P Hon och hennes häst briljerade och nollade men jag och min vattenrädda häst tog oss inte förbi vattenpölen som ledde till hinder nummer två (...två!!!). Så där stod man som en idiot, som att man satt på en tjurig ponny och inte visste vad man skulle göra :P 

Så summan av gårdagen... Vi vägrade alltså ut oss på en vattenpöl i båda klasserna. Som tur är finns detta inte dokumenterat på film för minneskortet blev fullt efter att Magnus hade filmat Lisa. Både hon och jag är lyckliga för det ;)

Direkt när jag kom hem anmälde jag mig till en ny tävling och jag ser nu fram emot en revanch mot ingen annan än mig själv ;)

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna :D