torsdag 31 juli 2014

Status Jantar?

Hej! 

Nu var det länge sen jag skrev här. Troligtvis för att det inte är lika roligt att skriva när man inte har flow ;) Men - sedan jag var här senast så har Jantar hunnit bli tillfixad i ryggen, hunnit få sadeln omstoppad och fin, men han har också hunnit få en hovböld... och blivit av med den också. Så egentligen har jag knappt hunnit känna efter hur statusen är efter allt detta. Snacka om att vi har haft otur! Hovbölden upptäckte vi dessutom på en träning när vi trodde att allt var bra igen ;)

Nu kör vi på som vanligt. Hästen har dock hunnit bli riktigt lat på den här "vilomånaden" som bara har swischat förbi, så vi har mycket att jobba upp inför allsvenskan som snart sätter igång. Om en månad exakt... och det vet vi ju hur snabbt det går.

Tröstshoppade på Annas hästshop igår med ett presentkort som jag har haft sen jag fyllde år. Det blev ett par vita whitaker-ridbyxor. Love them! Nu slipper jag svettas ihjäl på tävlingarna i helskodda ridbyxor som jag verkligen hatar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna :D