fredag 7 mars 2014

Träningen igår

Alltså wluäääääääääh vad dåligt det gick på träningen igår!!! Hela träningen var Jantar som att rida en elefant - med galoppsprång som en... kanin? Översatt till vanligt språk var han sjukt tung i handen samtidigt som han bara studsade upp och ner. Vi fick väl till 5 bra språng över hinder på slutet. Idag har jag träningsvärk i armarna, och det är ju inte riktigt meningen att man ska få efter ett ridpass ;( Jag behöver verkligen få ordning på det där nu, få väck det där "elefantandet". Pia tyckte att jag ska börja använda en pullarnosgrimma, så det tänker jag börja med redan idag. Jag har en hängandes i sadelkammaren.

Som tur är så är det alltid roligt med träningarna ändå. Det är ett så härligt gäng i min grupp, så att det inte går bra en gång är inte hela världen :)


/Sara


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna :D