söndag 9 mars 2014

Lite bilder från dagen

Elin och Caysa gjorde debut i Msv C:1 och kammade hem en 5e placering på hemmaplan :D

Underbart väder. Satt och solade mot stallväggen innan jag tog ett ridpass med min goding.

Efter tips från min tränare har jag bytt tillbaka till mitt gamla träns med pullarnosgrimma. Vet inte om det är inbillning, men det kändes genast bättre :) Alltså inget "elefantande" som jag beskrev det härom dagen :P 

Dagens färgmatchning! Brunt och blått! Vad tycks? Jag älskar den! :D

Galet nöjd med dagen som bara har bestått av häst, häst och återigen häst! Jättekul att det gick bra för Elin och jättekul att det kändes bra med min egna träning igen. Vet inte om det var tränset, sporrarna (som jag annars aldrig använder), positiv häst eller att jag blev inspirerad av tävlingen som gjorde att det gick så bra idag. Skön känsla iallafall!

Puss!!

2 kommentarer:

Kommentera gärna :D