måndag 21 november 2016

Varmare känsla med tapeter

Hej!

Tiden rullar på! Olivia har hunnit bli över tre månader gammal redan! Varje utvecklingssteg hon gör är jätteroligt. Samtidigt vill man bara stoppa tiden. Den går på tok för fort. Det gäller att njuta av varje dag!

I mitt senaste inlägg skrev jag om fondväggen vi satte upp i Olivias rum. Nu har jag satt in lite möbler och annat skoj där inne. Det är riktigt mysigt. Nu är det bara lite detaljer kvar. Jag letar efter den perfekta mattan. Jag ska inte ha en trasmatta som det ligger där nu, utan jag har tänkt mig en större rumsmatta. Typ en ljusgrå med vita stjärnor. Vet ni vart man hittar det så hojta gärna till! Jag har också tänkt sätta upp lite fina tavlor och någon möbel att ha leksaker i. Men det får bli senare. Än får hon inte flytta ifrån mamma ;'D

Från Olivias rum till dom andra. Efter att ha gjort hennes rum och fått se vilket liv det blev där inne så är jag sugen på att ge mig på resten av sovrummen i huset. Jag har alltid fegat när det gäller tapeter. Blir det fel så blir det verkligen fel. Men nu skiter jag i det. Är så trött på det stela och sterila här hemma så nu har jag tagit hem lite rullar som ska upp. Längtar tills vårt sovrum är klart! Det blir en grå tapet med ett mönster på. Sen tänker jag mig (förutom grått och vitt) lite blått som en färgklick i inredningen. Aaah vi se :D Jag har iallafall en bild i huvudet som är väldigt bra!

Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna :D