söndag 1 november 2015

80-talsmode!

Hej allihop!

Veckorna bara swishar förbi. Nu är det söndag igen. Just nu sitter jag med en kopp kaffe och laddar för bodypumpen som jag håller i om en stund. Ser fram emot det :)

I helgen har det varit både tråkigheter och trevligheter. Vi har varit på begravning på Magnus sida släkten. Självklart tråkigt, men samtidigt härligt att få träffa Magnus syskon med familjer <3 Det blir alldeles för sällan.

En maskerad har hunnits med också på jobbet som hade 60-årsjubileum. Det var tema mode för något av de årtiondena som har passerat sedan start. För min del blev det 80. Vårt gäng gick verkligen all in skulle man kunna säga :P

Det börjar krypa i mig nu när jag inte kan rida. Längtar SÅ till Jantar blir bra!

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna :D