lördag 12 april 2014

En sliten Sara

God kväll!

Har jobbat idag och jag känner mig heeeelt slut i kroppen! 25 år och jag har redan en riktig kärringkropp känns det som. Jag måste börja tänka på mina stackars systembolagsaxlar. Aootch!
Och på tal om krämpor så har jag grymt ont i mina knän sen träningen i torsdags. Det blev några riktigt stötiga galoppsprång och det känns verkligen! Jantar är ju en riktig studsboll och kommer förmodligen alltid att vara, och jag måste helt enkelt anpassa mig efter det. Jag får inte ta en millimeter i munnen på honom i landningarna för då börjar studsandet! Jag har en hel del att jobba med, men imorgon är det blåbärshoppning och då ska jag bevisa för mig själv att jag klarar det! :D Älskar min lilla häst! Han gör alltid sitt bästa!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna :D