måndag 7 april 2014

Bästa hoppträningen hittills - film

Hej! Här kommer en filmsnutt från träningen i torsdags. Det har ju varit väldigt upp och ner för mig och Jantar på träningarna och många gånger har jag varit helnöjd, men i torsdags kände jag bara "WOOOOOW, NU är vi på G". Jantar var supertaggad - han lät mig knappt välja gångart utan det var bara full galopp som gällde, haha! Ingenting kändes svårt, och jag tror att vi har hittat varandra nu. Jag blir bättre och bättre på att följa med honom över hinderna (jag måste nästan överdriva och kasta mig fram) och då blir sprången mycket snyggare och galoppen efter hindren flyter på mycket bättre!

Det är också jättekul att vi hästtjejer på klubben har börjat tagga varandra. Det är en härlig stämning och vi sporrar varandra till att tävla! Nu kör vi två helger i rad, klubbhoppning på söndag och lokal hopptävling i kristvallabrunn nästa söndag :D


1 kommentar:

Kommentera gärna :D