lördag 18 juni 2016

Babybubbla

Hej!

Idag är det exakt två månader kvar till lillsnörpan ska komma. I mer än halva graviditeten har det känts overkligt. Nu är det tvärtom. Jag känner mig ett med bebisen där inne och jag kan inte tänka på något annat. Jag läste någonstans att blivande mammor kan verka "introverta" sista tiden av graviditeten. Det är verkligen det rätta ordet för att beskriva hur jag är nu. Introvert. Ja nästan lite självupptagen. Det kommer inte gå över förrän hon kommer så både jag och alla i min omgivning får leva med det fram till dess ;)

Kram!

Ungefär den här stilen vill jag ha i lillsnörpans rum. Älskar den gråa spjälsängen och det gråa klädskåpet från Ikea. 
Nyinköpt vagn. Hittade denna begagnade men superfräscha vagnen på blocket. Är så glad att jag dessutom fick en färg jag gillar.
Magen nu :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna :D