söndag 28 februari 2016

Lyxhelg!

Hej!

Vilken superhelg det har varit!

I fredags var hela familjen på spa på mammas jobb. Där provade vi på att stoppa fötterna hos dom små fiskarna som äter upp döda hudceller. Haha! Helt galet och superskönt. Efter det handlade vi lite på outleten. Jag tjuvhandlade barnkläder. Hade inte tänkt börja så tidigt men dom var för söta helt enkelt.

På kvällen kom mina två fina vänner Elin och Matilda och firade min födelsedag i efterskott. Jag hade inte tänkt ha något kalas, utan det var helt deras initiativ att komma och fira mig och det gjorde mig sååå glad ❤ Fick en jättefin present också! Bästa ni!

Igår var jag, Hanna och Emma en tur till Växjö. Där väntade bodypump release för 97an som släpps om två veckor. Superkul att gå på det. Efter releasen åkte vi vidare till grand samarkand och lite butiker däromkring för shopping. Gjorde världens fynd på rea. Är så nöjd!

Nu ska jag gå ut och göra hästen fin. Idag åker vi på pay & jump :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna :D