lördag 9 januari 2016

Äntligen hästägare

Hej gott folk!

Sedan lite mer än en vecka tillbaka kan jag äntligen titulera mig som hästägare! Tjoho! Mamma, men även Magnus, har varit stora sponsorer i mitt hästintresse men nu står jag äntligen på egna ben. Det känns så bra!

Vi är också en erfarenhet rikare sedan träningen hos Linda Algotsson. Det var inomhusterräng. Jantar var lite skeptisk till ett nytt ställe och var ganska spänd och inte så framåt under hela träningshelgen, men han hoppade precis allt! Alla hindertyper, alla knepiga och faktiskt helt galna linjer! Det är jag otroligt stolt över faktiskt. Jag kan ärligt säga att när vissa av linjerna visades som vi skulle rida så tänkte jag "hur i helvete ska vi ta oss igenom detta?", men Jantar skuttade över så snällt :D Lilla prinsen ❤

Idag är jag ledig och jag har fått min första sovmorgon på evigheter. Så himla skönt. Jag kanske tar mig ut på en skogsrunda - annars ska jag inte göra ett smack :)

Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna :D