måndag 25 augusti 2014

En "ny" grej efter ridpassen

Hej allihop!

De två senaste träningarna har gått kanon med Jantar. På lagträningen förrförra veckan var han i och för sig lite trött och seg men han gjorde sitt jobb, fast utan bravur. På träningen i torsdag var han helt awesome igen. Sådär taggad så att man kände att han tog tag i hinderna själv. Väldigt häftig känsla för mig som inte är van, haha ;)

Jag har börjat med en "ny" grej. Det är typ ett år sen jag slutade gymma på Malkars och jag känner mig allmänt sladdrig och klen, SÅ - varje gång jag har ridit och har lämnat hästen i hagen ska jag stanna till i garaget där vi har en massa gymprylar och göra 100 squats med vikter. Det ni ;) Haha! Nejmen, jag saknar att vara vältränad och nu har det helt enkelt gått för långt. Och jag känner ett ansvar att om hästen ska vara på topp så ska väl jag också göra så gott jag kan och vara på topp också? Sen får man en snygg rumpa också ;)


Vet inte om jag har visat bilder på transporten sen vi satte dit dekalerna, så nu gör jag det.
Dekalerna beställde jag på samma ställe som jag har köpt alla boxskyltar, Dekorum text. Dom är superproffsiga och dekalerna var jättelätta att sätta dit själv.

Vår fina transport :D Jag satte dekaler på båda sidor så denna bilden är tagen innan.

/Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna :D