söndag 15 juni 2014

Lagträff och tävling i Kristvallabrunn

Hej!

Igår kväll kom vi hem från vår lilla Köpenhamnstripp. Det blev en tur till Tivoli i fredags, sedan utgång på kvällen och sen lite shopping på lördagen :) Hur kul som helst! Men, hemmatjej som jag är så var det riktigt skönt att komma hem till Sankt Sigge igen ;)

Dagen har bestått av mer häst än vanligt (om det nu är möjligt :P). Jag började dagen med att åka till Kristvallabrunn och kolla på alla duktiga Nybroryttare som tävlade. Alla gjorde minst en kanonrunda :D Det var en väldigt trevlig tävling då det var soligt och skönt och lite montrar med toksnygga prylar man kunde köpa, eller som för min del bara titta på. Mer sånt på tävlingar tycker jag! (Ja, även sol ;)

När jag kom hem därifrån red jag min lilla skatt. Höll på att pussa ihjäl honom tror jag. Saknar honom så när jag är iväg! :) Efter det var det lagträff på Nybro ridklubb inför höstens lagtävlingar. Det blev hamburgegrillning och massor med skratt, och lite planering också förstås :P 

En ganska perfekt dag för en hästtoka :D Imorgon kommer äntligen mina Star Rider ridbyxor som jag har beställt. Åååh vad jag vill ha dom! Så snygga!

Veckan som kommer är det som alla vet midsommar. Vi firar det här i år igen så jag har lite att stå i här hemma ;)

Jag och Jantar på Kristvallabrunns förra hopptävling. Väldigt bra tävlingsplats!

/Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna :D